Sabtu, 5 Februari 2011

Semua orang sayang

Bola sepak selalu dikatakan sebagai sebuah permainan yang cantik seperti lirik lagu...

"let rejoice in this beautiful game..." lagu waving flag lagu tema Piala dunia 2010

Kalau dah permainan itu cantik dan indah bagaimana lagi kita nak sifatkan para pemainnya pula.
Pernah saya termasuk dalam satu blog wanita yang saya jangkakan cute meluahkan rasa sayangnya kepada pemain bola sepak negara yang mencipta sejarah dalam AFF Suzuki Cup tahun 2010 melalui ayatnya seperti berikut:

Saya sayang awak.( gambar Safee Sali)
dan awak. (gambar Khairul Fahmi Che Mat)
juga awak. (gambar Kunalan)
tak lupa juga pada awak. (gambar NorShahrul)

boleh suma bayangkan kalau aku juga salah seorang pemain yang mengharumkan nama negara itu,
apa agaknya yang dia akan tulis.

dan yang paling saya sayang sekali sudah tentu awak. (gambar aku)

Apakah rasanya bila disayangi oleh orang ramai?

Sampai ada lagu untuk mereka yang dinyanyikan oleh peminat sendiri di stadium, Samir Nasri...





NaNaNaNaNa.. Samir nasri , nasri... samir nasrii. Lagu penuh disini http://www.youtube.com/watch?v=Ur-iTdt6pGo&playnext=1&list=PL07F58B77090FA73D


Boleh bayang perasaan Samir Nasri ( bintang Arsenal) ketika itu yang namanya diangkit sebagai wira.
Ini hanya salah satu contoh yang selebihnya adalah untuk kita fikirkan sendiri.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan