Selasa, 23 Oktober 2012

ASTRO



  Wahhh untunglee ada astro, boleh tengok banyak channel.Banyak2 channel pon entah apa apa.

Channel favourite gua:

Astro Awani
Bernama
CTVN
DIVA


dan yang paling top most faveret semestinya Astro Arena nadi sukan MLaysai.



NAk harap citer melayu kat ria ngan prima, tulus ikhlas gua cakap sangat buang masa. Ntah apa apa laaorang melayu sekarang buat citer.Aku x dapat input langsung dari banyak2 cita yg ditayangkan.
Apa orang kata " oraang lain buat cita dia pon nak buat citer gak, tapii  haprak".


Drama, movie atau shorfilm sekalipon spatutnya mengandungi mesej2 yang memberi sesuatu kpada penonton.Medium cerita di tv boleh digunakan dlm plbagai aspek sperti mempromosi sesuatu kawasan, budaya masyarakt atau pon inspirasi
Bukannya sekadar cerita kosong yang diselitkan dengan sedikit lawak bodoh2 dan hidup seharian sesuatu watak film.


Gua terlupa lagi channel febret gua adalah Astro Oasis.

Perghh cantek gol matyo.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan